Jesteś tutaj: Home / Reklamacje

REKLAMACJE

ZASADY REKLAMACJI

- Wraz z reklamowanym towarem do przesyłki należy włożyć dokument zakupu towaru (Pragon lub FV), a także protokół reklamacyjny. Dokumenty są konieczne do uwzględnienia reklamacji.

- Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji osób trzecich. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, rozlane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego.

- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

- Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu.

NEWSLETTER

Aby być na bieżąco z nowościami, zapisz się do newslettera.

O NAS

Cocollino.pl to internetowy sklep, w którym znajdziesz niemiecką chemię gospodarczą niezbędną dla każdego domu. Nasz oferta obejmuje proszki, żele, kapsułki do prania, płyny do płukania tkanin, produkty do zmywarki, środki do pielęgnacji włosów i wiele innych produktów. Zdaniem gospodyń domowych produkty zza naszej zachodniej granicy są dużo lepsze niż ich polskie odpowiedniki. Zapraszamy serdecznie do zakupów.

DANE KONTAKTOWE

  • WiadomośćSalonik Chemiczny Cocollino.pl
    44-230 Bełk, ul. Główna 127
  • +48 792 615 980
  • +48 690 295 889
  • nr rachunku
    35 1050 1070 1000 0090 7010 3404
  • Godziny otwarcia:
    pon-czw 8:30-16:00
  • piątek    8:30-17:00
  • sobota   8:30-13:00

czat

KOSZYK

 x 
Twój koszyk jest pusty