REKLAMACJE
ZASADY REKLAMACJI
- Wraz z reklamowanym towarem do przesyłki należy włożyć dokument zakupu towaru (Pragon lub FV), a także protokół reklamacyjny. Dokumenty są konieczne do uwzględnienia reklamacji.
- Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji osób trzecich. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, rozlane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu.